2017. aug 10.

Bemutatkozás

írta: Sue D.
Bemutatkozás

Sue Dylen álnéven írok regényeket, ami egy álom és szerelem egyszerre. Az írás maga talált meg, és vont be a bűvkörébe. Jó sokáig ellenálltam... Amikor az első regénynél mégis átadtam magam neki, majd bepötyögtem a mindent eldöntő első harminc oldalt, ott megváltoznak a dolgok. Együtt kelsz és fekszel a szereplőkkel, vezetés és főzés közben is különböző részletek cikáznak a fejedben. Hát így voltam ezzel én is! 
Hogy ki vagyok az írói álnév mögött? Természetesen egy HÉTKÖZNAPI NŐ! Aki harmincnyolc éves lesz, férjjel, gyerekekkel, kutyákkal él. Tele van sokszor kétségekkel és szorongással, hogy a megfelelő úton halad, vagy sem.
Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy megírhassam a hétköznapi nő örömét, bánatát, élvezetét és gondolatait. Reményeim szerint interaktívan kitárgyaljuk ezeket, minden hozzászólást szívesen fogadok, sőt szeretettel várok!
Miért HÉTKÖZNAPI NŐK? Mert valóban hiszem, hogy minden Nő egy-egy apró fogaskereke a világnak. Mi Nők, akik lehetünk orvosok, fodrászok, buszvezetők és matematikusok. Mégis, amikor a gyermekünket öleljük, a szerelmünkkel szeretkezünk, vagy gyengébb pillanatainkban elsírjuk magunkat, egyszerűen csak Nők vagyunk. Hibázunk, szeretünk, csevegünk, dolgozunk, küzdünk és nevetünk. 

Jó szórakozást kívánok mindenkinek a HÉTKÖZNAPI NŐK oldalán!

Szólj hozzá

olvasás könyv Sue Dylen hétköznapi nők